چرا تردمیل روشن نمی شود

چرا تردمیل روشن نمی شود

چرا تردمیل روشن نمی شود ؟

چرا تردمیل روشن نمی شود ؟ از جمله سولات مکرر در رابطه با تردمیل می توان به این سوال و علت روشن نشدن تردمیل اشاره کرد . گاهی ممکن است ، تردمیل شما با وجود اینکه به برق وصل است روشن نشود . کاملا واضح است که در این صورت ، مشکلی در سیستم تردمیل شما وجود دارد . این مشکل باید به سرعت رفع گردد . بدین منظور نیاز است تا با دلایل آن آشنا شده و سپس اقدام به شناسایی و رفع مشکل گردد . در ادامه به بررسی مهم ترین دلایل روشن نشدن و کار نکردن تردمیل خواهیم پرداخت .

مشکل در برق و اتصالات الکتریکی

یکی از دلایل روشن نشدن تردمیل می توان گفت خرابی و مشکل در برق و اتصالات مربوطه می باشد . برای مثال ممکن است پریز خراب باشد و یا اینکه دوشاخه کابل خراب شده باشد . سیم کابل معیوب بوده و اتصالی داشته باشد . تمامی این موارد می تواند ، دلیلی برای روشن نشدن تردمیل شما باشد . پس بهتر است طبق این چک لیست اقدام نمایید :

  1. مطمعن شوید که پریز مربوطه سالم است و برق دارد .
  2. دو شاخه ی تردمیل به خوبی برسی شود ، تا دچار قطعی و شل شدگی اتصالات نشده باشد .
  3. از صحت کارکد و سالم بودن کلید روشن و خاموش پایین دستگاه تردمیل مطمئن شوید .
  4.  فیوز برد راچک نمایید و از سالم بودن آن و همچنین روشن بودن چراغ های مربوطه اطمینان حاصل نمایید .
  5.  تمامی اتصالات و سوکت های تردمیل را به خوبی و بادقت بررسی نمایید .
  6. توجه داشته باشید که کابل الکتریکی بین برد بالا و پایین سالم باشد و به خوبی کار کند .
  7. برای روشن شدن تردمیل باید کلید ایمنی در جای خود قرار داشته باشد .
  8. دقت کنید که دکمه  های مربوط به روشن کردن دستگاه به خوبی کار کند .

در صورتی که تمامی موارد بالا بررسی شد و مشکلی در هیچکدام از این موارد نبود ، بهتر این است که ، با یک سرویس کار با تجربه تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید .

چرا تردمیل روشن نمی شود با اینکه به برق وصل است ؟

گاهی این امکان وجود دارد که با وجود اینکه تردمیل به برق وصل است ، روشن نمی شود . یعنی تمامی اتصالات برقی برسی شده ، پریز ها و کابل و دوشاخی مشکلی نداشته است ، با این حال تردمیل روشن نمی شود . در چنین شرایطی باید به دنبال مشکل در سایر قطعات تردمیل گشت . خرابی آداپتور ، خرابی موتور تردمیل ، خرابی برد ، مشکل فیوز ها و … می تواند دلیل برای روشن نشدن تردمیل شما باشد . که باید هرکدام به خوبی بررسی گشته و در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن اقدام گردد . پیش از اینکه اقدام به بررسی سایر قطعات نمایید همانطور که گفته شئ تمامی اتصالات و پریز ها را بررسی نمایید و از رسیدن برق به تردمیل کاملا اطمینان حاصل نمایید . فیوزها ، کلید های قطع کننده و اتصالات سیم ها را به خوبی بررسی نمایید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید .

خرابی و عدم اتصال آداپتور برق تردمیل

چرا تردمیل روشن نمی شود _ خرابی اداپتور

طبق صحبت های متخصصین ما در تعمیر تردمیل اصفهان ، یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تردمیل روشن نشود ،خرابی و یا متصل نبودن برق تردمیل می باشد . باید بدانید که بعضی از تردمیل ها برای کار کردن نیاز به تبدیل ولتاژ برق دارند و در چنین تردمیل هایی از آداپتور استفاده می شود . آداپتور ها گاهی بیرون از دستگاه قرار گرفته و گاهیی درون دستگاه می باشند . باید این قطعه را بررسی کنید و از کارکرد و متصل بودن آن مطمئن شوید . برای مواردی که این قطعه در داخل تردمیل قرار دارد ،  و باید تردمیل باز شود ، باید حتما تردمیل را از برق بکشید و با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا آن را باز و بررسی نماید . هرگونه اقدام غیر تخصصی می تواند به تردمیل شما آسیب بیشتری وارد نماید .

خرابی و یا سوختگی فیوز تردمیل

یکی از دلایلی که در پاسخ به سوال چرا تردمیل روشن نمی شود ،  می توان داد این است که ممکن است فیوز تردمیل سوخته باشد یا دچار ایراد شده باشد و کار نکند . این مسئله باعث می شود که تردمیل روشن نشود . در چنین شرایطی باید فیوز تعویض گردد . ابتدا به کمک مولتی متر از خراب بودن فیوز مطمئن شوید . در صورتی که  فیوز خراب بود آن را تعویض نمایید . فقط توجه کنید که هردو فیوز کاملا مشابه و با ولتاژهای مشابهی باشند .

نمایشگر تردمیل خراب است

چرا تردمیل روشن نمی شود _ خرابی نمایشگر

گاهی دلیل این که تردمیل روشن نمی شود آن است که نمایشگر کار نمی کند ، و ممکن است ایراد فقط به دلیل کار نکردن نمایشگر باشد . برای اینکه از این مسئله مطمئن شوید ابتدا اتصال بین دستگاه و نمایشگر را بررسی نمایید . سپس بررسی کنید که صفحه نمایشگر برق داشته باشد  . بدین منظور می توانید از یک مولتی متر استفاده نمایید . مشکلات الکتریکی در نمایشگر مانند خرابی منبع برق ، سنسور و … نیز می تواند باعث روشن نشدن نمایشگر و در نتیجه روشن نشدن تردمیل گردد . از آنجا که این مشکلات کاملا تخصصی می باشند توصیه می شود هیچگونه اقدام خود سرانه در جهت رفع آن انجام نشود و حتما از متخصصین این حوزه کمک گرفته شود .

خرابی موتور مهم ترین علت روشن نشدن تردمیل

یکی از شایع ترین دلایل روشن نشدن تردمیل ، خراب شدن موتور آن می باشد . زمانی که موتور تردمیل دچار مشکل گردد واضح است که ممکن است تردمیل روشن نشود . برای اینکه از سلامت موتور اطمینان حاصل نمایید ، بهتر این است که در ابتدا ، موتور تردمیل را به خوبی تمیز کرده و از هرگونه گرد و غبار پاک نمایید . بعد از آن می توانید دستگاه را روشن کنید تا میزان تاثیر آن را مشاهده نمایید . اگه مشکل رفع نشد و موتور همچنان کار نمی کرد باید بایک تعمیرکار تماس گرفته درخواست راهنمایی نمایید .

در چنین شرایطی ممکن است موتور دستگاه شما نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد ، و یا اینکه مشکل جدی تر بوده  وغیر قابل رفع باشد ، که در این صورت نیاز به تعویض موتور می باشد . توجه کنید که موتور تعویض شده باید کاملا با موتور فعلی از لحاظ مدل و میزان ولتاژ هماهنگ و مشابه باشد تا به خوبی کار کرده و دچار مشکل نشوید . در برخی موارد مشکل موتور به دلیل مشکل در کنترل پنل هست که در این صورت شما باید کنترل پنل را تعمیر نمایید و نیازی به تعمیر یا تعویض موتور نمی باشد . با یک سرویس کار قابل اعتماد و مجرب تماس گرفته و در خواست کمک و راهنمایی نمایید .

سایر مقالات :

تعمیر تردمیل نجف آباد اصفهان

رفع کندی تسمه تردمیل

تعمیر تردمیل خمینی شهر

چگونه تسمه تردمیل را تنظیم کنیم

تعمیر تردمیل شاهین شهر

چرا تردمیل بو میده

تعمیر دوچرخه ثابت اصفهان

چرا تردمیل حرکت نمی کند

هزینه تعمیر لوازم ورزشی

تعمیر تردمیل اصفهان توسط خودتان + مشاوره رایگان

قیمت تردمیل دست‌دوم

هزینه ی تعمیر تردمیل

محاسبه قد و وزن مناسب

هزینه تعمیر الپتیکال

ارورهای تردمیل

هزینه تعمیر دوچرخه ثابت

تعمیر لوازم ورزشی اصفهان توسط خودتان + مشاور رایگان

هزینه تعویض تسمه تردمیل

علت خرابی تردمیل

تعمیر دوچرخه ثابت توسط خودتان به سادگی + مشاوره رایگان

تعمیر تردمیل اصفهان با نیروهای متخصص

درباره ما

راهنمای خرید تردمیل دست‌دوم

تعمیر لوازم ورزشی اصفهان با نیروهای متخصص + منصفانه ترین قیمت

علت خاموش شدن ناگهانی تردمیل

تعمیر الپتیکال اصفهان

چرا تردمیل صدا میده

تعمیرات لوازم ورزشی اصفهان

ارور تردمیل پروفرم

تماس با ما

ارور تردمیل شیائومی

هزینه تعمیر برد تردمیل

ارور تردمیل المپیا

تعمیر تردمیل بهارستان اصفهان 

ارور تردمیل توربوفیتنس

هزینه تعمیر موتور تردمیل

ارور تردمیل تن آرا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =